wiślij sms o tresci WNIOSEK na 7393 (3.69 zł za sms)
 

Siłownia Maszewo

top feature image

Siłownia Maszewo

Testosteron- definiuje męskość, odróżnia samców alfa z tych, którzy im się podporządkowują, daje nam pewności siebie i energie, poprawia libido. Każdy facet powinien walczyć o to, by poziom tegoż hormonu utrzymywać u siebie na ogromnym stopniu. Niezależnie bowiem z dziwnej mody na zniewieściałych facetów przypominających dziewczynki, czy zapewnień, że jednak nie musimy już zabiegać o przetrwanie czy prześcigać się o samice kiedy swoi przodkowie- testosteron bardzo jest nam cholernie potrzebny. Szczególnie gdy uwzględnimy fakt, iż w latach 1940-1990 zaobserwowano spadek średniej wielkości plemników w nasieniu ludzi o ponad połowę!

Siłownia Trzcińsko-Zdrój

Bezpośrednią tego okolicznością jest słaby testosteron, z zmianie przyczyn tegoż zjawiska naukowcy dopatrują się wielu. Jedni mówią, iż to efekt wzrastającego odsetku gości z nadwagą (im więcej tłuszczu, tym statystycznie niższy testosteron), inni wierzą, iż to przez estrogeny, których dostarczamy sobie z zewnątrz. Ja zgodzę się z ostatnimi, którzy za pierwszego winowajcę mają… stres. Nic tak gdyż nie zaburza polskiej gospodarki hormonalnej, jak długie napięcie. Gdyby jesteś na nie narażony- spokojnie. Tylko się nie stresuj. Da się z obecnym walczyć. Niniejszy tekst zaproponuje Ci nie tylko, kiedy się wyluzować, a także jako pozostałymi metodami dać sobie większy poziom hormonu męskości.

somatodrol

Obniż kortyzol

To właśnie ten niechciany hormon sprawia, że się stresujemy. Robiąc na konkretną metę- mobilizuje nas do działania, motywuje, dodaje siły. Zapewniał naszym przodkom (wraz z adrenaliną) możliwość szybkiej walki lub ucieczki. Niestety teraz w szerokiej w większości przypadków martwimy się rzeczami, jakie nie są zagrożenia bycia, więc mechanizm z zamierzchłych czasów bardziej przeszkadza, niż leczy. Tym szczególnie że długotrwale podniesiony kortyzol powoduje stany zapalne (które to dziś płacą za nowotwory i wady serca- dwie podstawowe przyczyny zgonów w terenach wysoko rozwiniętych), katabolizm (rozpad mięśni), układanie się tłuszczu, czy problemy ze snem, przemęczenie i drażliwość. I co najniebezpieczniejsze dla klientów- walczy z bliskim testosteronem. Dlatego powinieneś się imać jakichś sposobów (no, może poza heroiną…), żeby się wyluzować. Medytacja to stały numer jeden na liście rozwiązań na stres. Już 15 minut dziennie po miesiącu da Ci zauważalnie spokojniejszy charakter i lekki sen. Po drugie- ćwiczenia rozciągające. Po trzecie- oglądanie komedii, czytanie dowcipów, czy szerzej mówiąc- śmiech. Kolejny element- samodzielnie wykonany masaż stóp czy łydek. No, chyba że posiadasz kogoś, kto ten masaż będzie planować Ci grać 😉 Po piąte- związek z pozostałym człowiekiem. Uściski potężnie redukują stres. Coraz lepiej działa pocałunek albo seks. Ponadto- słuchanie relaksującej muzyki, czytanie książek, autohipnoza, basen, taniec, zioła uspokajające takie jak melisa czy waleriana (nie, nie są właśnie dla kobiet, znerwicowanych bab)… i wciąż jedna, bardzo oryginalna informacja- przyjmij pozycję zwycięscy. Unieś ręce w głowę w geście triumfu, rozszerz nogi. Stoisz, jakbyś coś wygrał, a mózg dostaje sygnał, iż jesteś przekonany siebie, więc zaczyna mieć więcej testosteronu i zmniejsza kortyzol. Jak widzisz- cwanych. Obniżenie poziomu stresu jest ogromnie istotne, dlatego zawsze przeznaczam nań szczególną uwagę. Uznaj je za podstawę swojej piramidy samodoskonalenia.

Siłownia Trzcińsko-Zdrój

Walcz z nadmiarem estrogenów

Tak jak osoby wytwarzają niewielkie porcje testosteronu, choć niektórzy myślą, iż uznają go tylko samcy, no i my wytwarzamy takie ilości estrogenu, choć stosowany jest przeważnie z płcią piękną. I, co jasne, powinniśmy starać się o to, żeby nie zdominował naszego testosteronu. Najważniejszym składnikiem, który znacząco obniży Twój estrogen jest… spalenie tłuszczu. To raczej tkanka tłuszczowa produkuje estrogen, który z zmianie powoduje umieszczanie się tłuszczu… i kółko się zamyka. I wtedy się dziwisz, że tyle panów ma istotne piersi i brzuchy, jakby stanowili w ciąży… Cóż, gdyby wiedzieli, jak ważne jest dbanie o wytrzymałość a jak daleko lenistwo obejmuje ich męskość, na pewno przyjęli się za siebie. Polecam także przerzucić się na picie wody kranowej. Taż w butelkach zawiera powstające z plastiku ksenoestrogeny. Spożywaj także mniej nabiału (krowa to samica, więc naturalnie produkuje żeńskie hormony) i mniej piwa (chmiel co prawda jest roślinne odpowiedniki estrogenu, jakie w ściślejszym stanie na nas oddziałują, ale wypicie nawet trzech piw to obecnie spora dawka tych niekorzystnych związków)

Siłownia Trzcińsko-Zdrój

Wyśpij się

Testosteron wytwarzamy głównie nocą. Pewnie widzisz to rano, poddając się z racja zwanym „masztem”. Aby organizm mógł zsyntezować jego minimalną ilość, celuj nie tyle w wydłużenie snu, ile w poprawę jego formie. Ważna więc kupić na moc rodzajów. Przede każdym- przewietrz pokój przed wyjściem do łóżka. Badania prowadzą, że najlepiej śpi nam się w lekko chłodnym pomieszczeniu. I oczywiście w takim, gdzie jest mocno tlenu. Po drugie- nie używaj telefonu ani komputera na przynajmniej godzinę przed planowanym pójściem spać. Ekrany urządzeń elektrycznych oszukują nasz umysł, gdyż robią wrażenie, iż istnieje dzień, więc wytwarzamy mniej melatoniny (rozumianej jako hormon snu). I warto zobaczyć, albo nie śpimy na aukcja miękkim łóżku, wyłączyć WiFi (nie zostało dokładnie potwierdzone, że zakłóca cykl snu, ale warto dmuchać na zimowe), nie rządzić się przed snem grami czy filmami i nie spożywać posiłków na 3 godziny przed snem. Chociaż to mit, że przytyjesz, jednak jeśli organizm skoncentruje się na trawieniu- jakość snu spadnie. I wreszcie- wspomagaj się suplementami, które ułatwiają zasypianie. Chodzą do nich GABA, 5-HTP, passiflora, czy wspomniane wcześniej melisa i waleriana. Stosuj sam z nich przez dwa tygodnie, potem przez taki tenże czas inny, i właśnie w kółko, by organizm się nie przyzwyczaił. Zadbaj także o to, żeby być piękny poziom witaminy D (na poziom jesienno-zimowy zaleca się suplement), magnezu (bierz/spożywaj go rano, gdyż to najlepiej się wchłania), cynku i selenu. Natomiast jeśli zatem dla Ciebie wciąż za chwila- możesz sprawdzić DAA, Tribulus, Maca, albo ziele Damiana. Są pytania, które mówią, iż nie wykazują szczególnie mocnego działania, lecz są te takie, które przyjmują ich skuteczność. Moja ocena istnieje taka, że wszystek system jest kolejny i warto badać na sobie, jeżeli zapewne są to czyste środki. To bo nie tracisz nic, prócz kilkudziesięciu złotych. Jeśli nie zadziała- trudno. Jeśli zadziała- skorzystasz.

Siłownia Trzcińsko-Zdrój

Nie przegrzewaj jajek

Nieprzypadkowo nasze jądra są umieszczone poza jamą ciała, w mosznie. Jest tam kolosalnie mniejsza temperatura, co umożliwia żywotność plemnikom. Wykazano, że przegrzewanie jajek bardzo sprzyja obniżeniu testosteronu i pewnie pogarsza jakość nasienia. Jeśli przechodzisz na saunę- nie wykonuj tego przeważnie niż dwa razy w tygodniu. Postaraj się też nie brać długich, gorących kąpieli. Nie obejmuj laptopa na kolanach, gdy pracujesz. Nie trzymaj obcisłych bokserek ani spodni. I odpowiednio śpij nago. Twoje „wory” będą zadowolone.

Siłownia Trzcińsko-Zdrój

Bądź niezależny

Choruję na myśli dwojaką aktywność: Seksualną i sportową. Częste uprawianie seksu niezwykle skutecznie podnosi poziom męskiego hormonu. Co do masturbacji założenia są bardzo zróżnicowane- jedni trenerzy zakazują zawodnikom onanizacji przed ważnymi meczami, inni daj ją podają. Cóż, tu też musisz zdać się na siebie i osiągnąć eksperyment- sprawdź, jak straciła na Ciebie dwukrotne zwiększenie częstości samodzielnych wytrysków przez załóżmy, miesiąc. Jeśli poczujesz się lepiej, stanowić więc będzie, że warto. Po drugie- zacznij dźwigać ciężary okołomaksymalne. Oczywiście, jeśli prędko nie byłeś na siłowni także nie znasz poprawnej techniki- nie kieruj się od razu na nie wiadomo jak ciężkie sztangi. Wpierw poćwicz sam ruch, potem zacznij dźwigać. Badania prowadzą, że zwłaszcza ćwiczenia wielkich części mięśniowych, takich jak plecy czy nogi, powodują duży wyrzut hormonów anabolicznych. Nie stawaj dlatego na tyle, bo zapuścisz korzenie. Działaj. I podejmuj. Mam nadzieję, iż nie olejesz danej w tym artykule świadomości oraz poczynisz kroki, by być się lepszym facetem. Powodzenia!

Siłownia Trzcińsko-Zdrój

 

Zobacz również partner do seksu

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Post navigation

  Next Post :
Previous Post :